Dabar

Maistas, kuris apsaugos kepenis ir padės sulieknėti

Ar tarp naujųjų metų pažadų buvo sprendimas mesti svorį? Deja, metai jau prasidėjo, o pažanga tikriausiai nėra tokia didelė, kaip norėtumėte. Na, kaip jau žinote, idealus svorio metimo receptas yra sveikas mankštos ir tinkamos mitybos derinys. Taigi, jei mankšta neveikia, pabandykite pradėti nuo maisto. Ypač su kepenims naudingu maistu!

Jums tikriausiai įdomu, kodėl pirmiausia svarbus sveikas kepenyse maistas? Jūsų kepenys yra atsakingos už daugumos riebalų deginimą. Tokiu būdu, jei jūs padėsite jai tinkamai veikti, tiekdami jai tinkamą maistą, ji gali gerai atlikti savo darbą degindama riebalus.

Šiuo klausimu pasakykime apie 8 maisto produktus, kuriuos turite valgyti, kad palaikytumėte kepenų sveikatą ir svorio netekimą!

1. Česnakai

Česnakai yra vienas iš tų maisto produktų, kurie turi daugiausiai naudos sveikatai! Tačiau, norėdami pasinaudoti visais šio produkto privalumais kepenims, turėtumėte jų vartoti ryte, prieš pusryčius.

Šiuose aštriuose baltuose dantyse yra daug seleno ir alicino, kurie padeda atsinaujinti kepenims. O jei nerimaujate dėl nemalonaus kvapo, tada tiesiog valgykite mėtų, kad neutralizuotumėte kvapą.

2. Greipfrutas

Greipfrutai yra ne tik skanūs, bet ir maistingi! Sustiprintas dideliu antioksidantų ir vitamino C kiekiu, greipfrutas (kaip ir česnakas) padeda išlaikyti jūsų kepenų švarą ir be toksinų bei kancerogenų.

Kalbant apie tai, kaip ir kada turėtumėte valgyti, pabandykite padaryti jį savo pusryčių dalimi, supjaustytą arba šviežiai spaustą.

3. Žalioji arbata ar kava

Jei esate tokio tipo žmogus, kuris neįsivaizduoja savęs be gėrimo rankose, pereikite nuo kokso prie žaliosios arbatos ar kavos. Žalioji arbata ir kava teigiamai veikia kepenų sveikatą.

Šiuose 2 gėrimuose yra antioksidantų, tokių kaip polifenoliai ir katechinai, kurie padeda užkirsti kelią kepenų ligoms, kad jie galėtų visiškai atlikti riebalų deginimo funkciją.

4. Avokadas

Nė vienas stalas Indijoje neįsivaizduojamas be jų, tačiau laikas į savo racioną įtraukti avokadus. Šis nuostabus vaisius yra supakuotas su omega-3 riebalų rūgštimis, kurios yra „gerieji“ riebalai, kurių reikia jūsų organizmui.

Bet tai dar ne viskas! Avokadai taip pat padeda jūsų kepenims gaminti tokius junginius kaip glutationas, kuris padeda deginti riebalus ir išvalyti toksinus. Be to, keli medicinos specialistai siekia, kad avokadai būtų įtraukti į dietą svorio metimui.

5. Grikiai

Ar jūsų mityba yra pilna riebalų, dėl kurių svorio metimas neįmanomas? Riebius maisto produktus pakeiskite grikiais, kad būtų lieknesni! Grikiuose yra mišinys, žinomas kaip inozitolis, kuris padeda reguliuoti jūsų medžiagų apykaitą ir veikia kaip hepatoprotekcinis agentas. Ir nauda tuo nesibaigia.

Tyrimai parodė, kad jis taip pat veikia kepenų riebalus. Be to, grikiuose yra daug amino rūgščių, kurios suteikia kūnui jėgų treniruotis!

6. Artišokai

Svorio metimo nereikėtų valgyti blogo maisto! Dietoje turėtų būti artišokas. Šie skanūs žali pumpurai yra idealus maistas svorio metimui ir gali ne tik išsaugoti jūsų kepenų sveikatą, bet ir padaryti tą patį kasai. Natūralūs artišokuose esantys fermentai detoksikuoja jūsų kepenis, taip pat veikia kaip riebalų absorbcijos optimizatoriai ir apsaugininkai.

7. Ciberžolė

Mes visi gerai žinome, kad ciberžolės veido pakuotė gali suteikti jūsų odai žvilgesio, tačiau ar žinojote, kad ciberžolės vartojimas iš tikrųjų naudingas kepenims? Šis priešuždegiminis prieskonis skatina sveiką kepenų funkciją, todėl kiekvieną dieną jaučiatės sveikesni ir galite išvengti riebių kepenų.

Norėdami paskatinti svorio metimą, galite pridėti šio prieskonio į maistą arba sumaišyti su medumi ir šiltu vandeniu. Į šį gėrimą įpilkite šiek tiek kalkių, jei jums nepatiks žalios ciberžolės skonis.

8. Burokėliai ir razinos

Viena geriausių natūralių kepenų regeneracijos priemonių yra burokėlių-razinų kokteilis. Šis burnoje tirpstantis gėrimas ne tik apsaugos jūsų kepenis ir padės sulieknėti, bet ir gaus gausų mineralų, vitaminų ir antioksidantų dozę. Štai kaip tai padaryti:

Užvirkite 2 ½ puodelio vandens ir įpilkite 300 g smulkiai supjaustytų burokėlių kartu su ½ puodelio razinų. Atlikite tai tik nuėmę verdantį vandenį nuo ugnies. Dabar uždenkite puodą ir leiskite mišiniui atvėsti 45 minutes. Atvėsusį mišinį suberkite į maišytuvą, maišydami, kol gausite tolygią ir lygią tekstūrą. Įlašinkite kelis lašus citrinos sulčių ir gerkite ryte penkias dienas iš eilės.

Taigi, kas sakė, kad mesti svorį turi būti sunku? Paprasti dietos pakeitimai gali lengvai padėti numesti svorį!

Taip pat aktualu

Akcija Ukrainoje, kur už atvažiavimą su maudymuku – pilnas bakas degalų

admin

Keisti praeities moteriški dalykėliai

admin

Pakreiptas tualetas: startuolis, atpratinantis darbuotojus nuo pernelyg ilgo tualeto naudojimo

admin