Dabar

11 miestų, kuriuose vyko dramatiški pokyčiai, siekiant išsaugoti planetą

Kuo greičiau ledynai tirpsta Antarktidoje, tuo daugiau žmonių galvoja apie aplinkos situaciją, oro taršą ir gresiantį globalų atšilimą. Mokslininkai mano, kad oro kokybė žudo daugiau žmonių nei rūkymas. Štai kodėl miesto administracijos bando pakeisti savo darbo būdą ir mokyti savo gyventojus elgtis taip pat.

Mes, „  Bright Side“, jaučiame būtinybę informuoti jus apie miestus, kurie jau eina teisingu keliu aplinkosaugos požiūriu ir kurie jau turi tam tikrų rezultatų. Tačiau yra ir kitų miestų, kurie tik pradėjo žengti pirmuosius žingsnius kvėpuodami švaresniu oru.

1. Osle automobilių stovėjimo vietos buvo paverstos dviračių juostomis.

Oslo centre stovėjimo vietos gatvėje buvo paverstos dviračių takais, suoliukais ir mažais parkais. 2019 m. Pradžioje miestas baigė  naikinti 700 automobilių stovėjimo vietų kaip būdą paskatinti žmones nevažiuoti į miesto centrą. Tai, ką valdžios institucijos padarė automobilių vairuotojams, buvo keletas elektromobilių įkrovimo stotelių ir daugiau automobilių stovėjimo vietų neįgaliems vairuotojams.

2. Buenos Airių valdžia pėsčiųjų ir dviratininkų saugumui keliuose gėles deda.

Buenos Airėse esančio milžiniško bulvaro centras, kuriame anksčiau buvo 20 eismo juostų, dabar yra užimtas tik autobusų. Kai šie pokyčiai pradėjo vykti mieste, laikas, kurį gyventojai praleido pakeliui į darbą, labai sumažėjo.

Taip pat jiems pavyko atlaisvinti apie 100 kvartalų iš automobilių ir paversti juos pėsčiųjų zona.

Be to, ant judriausių miesto pėsčiųjų perėjų dedamas ryškus kelio ženklinimas. Dviračių takai dažomi ryškiomis spalvomis (pažiūrėkite į nuotrauką aukščiau), kad jos būtų kuo saugesnės dviratininkams ir pėstiesiems. Tokiu būdu valdžia naudoja metodą, vadinamą taktiniu urbanizmu , tai turėtų būti nebrangi renovacija tankioje gyventojų zonoje, kuri turėtų pagerinti rajonus ir vietas, kuriose yra daug žmonių.

3. Londone mažėja pėsčiųjų keliai.

2003 m. Londono vyriausybė įvedė mokestį už įvažiavimą į miesto centrą piko valandomis. 2010 m. Jie pradėjo atidaryti pirmuosius dviračių takus judriausiais maršrutais. O 2019 m. Buvo baigta kurti nauja transportavimo strategija . Manoma, kad jis pagerins oro kokybę ir sumažins triukšmo lygį naudodamas automobilius, kurių išmetamų teršalų kiekis nėra lygus.

O siekdama išspręsti oro taršos, susijusios su gyventojų skaičiaus padidėjimu, problemą, vyriausybė sukūrė specialų planą . Plano esmė ta, kad pusė gatvių nebus laisvos nuo automobilių, o viešasis transportas važiuos ne greičiau kaip 15 mylių per valandą. Taip pat jie ketina tiesti apsaugotas dviračių takus pagrindinėmis miesto gatvėmis.

4. Seulas planuoja visiškai atsikratyti „kenksmingų“ automobilių iki 2020 m.

2017 m. Seulas baigė automobilių magistralės pertvarkymą į pėsčiųjų zoną, tokią kaip „ High Line “ Niujorke. Dabar šia sritimi pasinaudojo daugiau nei 10 milijonų žmonių. Šios dalies dėka klesti verslas: bendri pardavimai šioje srityje išaugo 42%.

Iki 2025 m. Miesto valdžia planuoja naudoti 3000 elektrinių autobusų ir patobulinti jų maršrutus, kad žmonės būtų skatinami naudotis viešuoju transportu savo automobiliais.

5. Madridas padarė centrinį rajoną be transporto.

Jei negyvenate Madrido centre, yra didelė tikimybė, kad negalėsite įvažiuoti į šį rajoną savo automobiliu. 2018 m. Lapkričio mėn. Valdžios institucijos pradėjo  riboti vairavimą miesto centru, jei turite pavojingą transporto priemonę. Priėmus įstatymą, srautas sumažėjo 32% ir tai įvyko labai greitai.

Projektas su vadinamąja „mažai teršalų išskiriančia teritorija“ buvo skirtas tam, kad oras sostinės centre būtų švaresnis. Ispanijos vyriausybė buvo taip sujaudinta šio projekto sėkmės, kad ketina uždrausti vairuoti visus automobilius, kurių išmetamų teršalų kiekis viršija nulį (kurie yra elektriniai) visuose kituose miesto centruose visoje šalyje.

6. Pekine automobiliai gali važiuoti tik ypatingomis savaitės dienomis.

Nepaisant to, kad Pekino vairuotojams leidžiama vairuoti „kenksmingus“ automobilius, jų laikas ir turimas valstybinio numerio ženklas yra riboti . Jei jis baigiasi tam tikru numeriu, žmogus gali vairuoti automobilį tik tam tikrą savaitės dieną. Miesto administracija taip pat pasiūlė naudoti nedidelę finansinio skatinimo programą žmonėms, kurie mėgsta nevažiuoti paskirtą dieną. Naujuose rajonuose vyriausybė nutarė uždrausti visus asmeninius automobilius, išskyrus tuos, kurie yra elektriniai.

7. Paryžiuje judri magistralė buvo padaryta pėsčiųjų zona.

2017 m. Magistralė šalia Seinų buvo paversta pėsčiųjų keliu ir automobilių stovėjimo aikštele be automobilių. Tai yra vienas iš nuolatinio miesto darbo , kurį atliekant siekiama sumažinti taršą mažinant automobilių srautą, etapų . Taip pat yra apribojimas seniems, kenksmingiems automobiliams darbo dienomis. Iki 2024 m. Valdžios institucijos planuoja uždrausti dyzelinius automobilius, o iki 2030 m. – visus dujinius automobilius.

8. Indija iki 2024 m. Visiškai pereis prie elektrinių automobilių.

Dar neseniai vaikščiojimas ir apsipirkimas judrioje Chennai gatvėje reiškė, kad jūs turite vengti daugybės automobilių ir riksų. Tačiau dabar šis rajonas virsta  pėsčiųjų aikšte . Manoma, kad jo statyba bus baigta 2019 m. Be to, Indijos vyriausybė teigė, kad iki 2030 m. Visi automobiliai turi būti elektriniai.

9. Kopenhaga kuria greitkelio ciklą.

Šiandien daugiau nei 50% Kopenhagos gyventojų važinėja dviračiais į darbą. Danijos programa, kuria siekiama sukurti daugiau pėsčiųjų zonų, buvo pradėta įgyvendinti praėjusio amžiaus septintajame dešimtmetyje, o šiandien Danijos sostinėje yra daugiau nei 200 mylių dviračių takų ir viena mažiausių automobilių savininkų procentų Europoje. Paskutinis žingsnis jų projekto yra  padaryti Greitkelis dviračiams. Pirmasis iš jų numatytų 28 maršrutų buvo atidarytas 2014 m., O dar 11 buvo baigti 2018 m. Jie taip pat planuoja iki 2025 m. Padaryti miestą anglies neutralų.

10. Berlynas tiesia dviračių magistralę, kuri nėra automobilių kelių dalis.

2017 m. Berlyno aplinkos, transporto ir klimato apsaugos departamentas atliko  tyrimą, kurio rezultatas buvo 12-os automobilių magistralių rekonstravimas į dviračių magistralę. Tai buvo vienas iš pirmųjų miesto bandymų, kad keliavimas po miestą būtų kuo saugesnis. Pagrindinis vyriausybės tikslas – iki 2025 m. Padidinti dviratininkų skaičių iki 2,4 mln.

11. Gruzija visiškai atsisako plastiko gamybos ir naudojimo.

2019 m. Balandžio mėn. Gruzijos šalies aplinkos ministerija ir žemės ūkio departamentas uždraudė gaminti, naudoti ir importuoti plastikinius maišelius. Jie siūlo naudoti biologiškai skaidžius maišus, kurie suyra per daug trumpesnį laiką ir daro mažiau žalos. Jei kas nors pažeidžia įstatymus, teisėsauga iš pradžių pateiks įspėjimą. Ir jei gamintojai ir toliau darys tą patį dalyką, jie turės sumokėti pirmąją 185 USD baudą, o kita – 370 USD.

O ką jūs darote, kad apsaugotumėte aplinką?

Taip pat aktualu

Moteris nusipirko pliką kačiuką, tačiau tada jos laukė staigmena

admin

Keisčiausios rusų nuotraukos, kurias jie kelia į socialinius tinklus

admin

Tie, kurie galvojo apie šiuos 21 išradimus, yra genijai! # 9 yra tobulas

admin