Uncategorized

Ranka gali pasakyti, kiek maisto užtenka, kad nepersivalgytum

Kruopštus kalorijų skaičiavimas išeikvoja ir internetas užpildytas įvairiais dietos planais, tačiau ne visi jie yra veiksmingi. Be to, reikia laiko ir energijos sukaupti visą informaciją apie tai, ką valgyti, ir tada įgyvendinti. Pasirodo, kad geriausias pagalbininkas šiuo atveju yra jūsų pačių kūnas – ar visų pirma jūsų rankos. Jie gali padėti išmatuoti reikalingos porcijos dydį. Šio triuko pakaks, kad būtų galima laikytis sveikos mitybos ir nepriaugti svorio.

„Skaityti.lt “ stebina, kaip gali nustebinti žmogaus kūnas, ir mes tiesiog negalime paslėpti šio naudingo įsilaužimo nuo jūsų. Pradėkime!

Vyrams rekomenduojama, kad jų valgis nebūtų didesnis nei 2 delnai.

O moterims rekomenduojama, kad jų valgis nebūtų didesnis nei vienos delno dydis.

Baltymai – vienas delnas

Jūsų delnas gali pasakyti, kiek turėtų būti jūsų baltymų porcijos. Nors produktai, kuriuose yra daug  baltymų, pavyzdžiui, vištienos krūtinėlė, žuvis, kiaušiniai, varškė ir graikiškas jogurtas, yra sveiki, jų nereikėtų vartoti per daug. Todėl pravartu gauti tik delno dydžio porciją.

Angliavandeniai – perforatorius

Tavo ranka pasakys, kiek angliavandenių reikia tavo kūnui. Angliavandenių, randamų duonoje, grūduose, ryžiuose, bulvėse, kvinojoje ar bulgūre, skaičius turėtų būti  apribotas jūsų suspausto kumščio dydžiu. Tokiu būdu jums pavyks suteikti energijos savo kūnui ir nepriaugti svorio.

Vyrams 2 suspaustos rankos padės  nurodyti reikiamą tešlos kiekį, kurį jie turėtų suvartoti. Moterims tai tik viena ranka.

Sūris – 2 pirštai

Sūris neabejotinai skanus! Tačiau valgyti didelį jo kiekį tikrai nėra sveika. Taigi porcijos,  lygios maždaug 2 pirštams, pakaks, kad galėtumėte ja mėgautis ir nepakenktumėte savo sveikatai ar figūrai.

Riebalai – piršto galiukas

Mums nereikia per dieną suvartoti daug riebalų. Todėl piršto galiukas nurodys priimtiną ir maksimalų dienos riebalų kiekį. Gana patogu!

Vaisiai ir daržovės – 2 pilnos rankos

Šviežių, šaldytų arba supjaustytų griežinėliais vaisių ir daržovių porcijos turėtų atitikti jūsų rankų dydį , kai puodelis – 2 vyrams ir viena puodelis moterims. Kiek ten telpa, tikrai! Nors kokteiliams ir sultims rekomenduojama išgerti 150 ml per dieną, nes tokiu pavidalu juose yra daugiau cukraus, nei atskirai, bet ne žaliuose produktuose.

Saldžiosios medžiagos – nykštis aukštyn

Saldūs gėrybiai, pavyzdžiui, saldainiai, šokoladas, uogienė ar žemės riešutų sviestas, yra pilni cukraus. Jie tikrai skanūs, tačiau tuo pačiu metu jūsų kūnui nereikia daug jo. Taigi porcijos turėtų būti mažos. Galite išmatuoti nykštį.

Desertas – uždaras kumštis

Taip pat turėtų būti ribojami kiti desertai, tokie kaip ledai, pyragas, pyragaičiai ir dar daugiau. Čia galite išmatuoti uždarą kumštį – mėgstamo deserto dalis neturėtų būti didesnė už uždaryto kumščio dydį.

Ar laikotės sveikos mitybos? Kokius dar naudingus maisto triukus žinote? Dalinamės komentarų skiltyje!

Taip pat aktualu

Humoras: 17 mokytojų, mokančių linksmint savo studentus

admin

Šuo pabučiavo kiekvieną šuniuką, kurį žmonės išsinešė

admin

20 vaikystės nesėkmių, kurios įvyko visiškai nesąžiningai ir taip įžeidė!

admin